fbpx

Foodsdrive Kft., mint Szolgáltató, Általános Szerződési Feltételei (partneri) a rendszerbe belépő Partnereknek, melyek a Foodsdrive applikációval vagy webes admin felülettel, és a mögötte lévő informatikai rendszerrel igénybe veszik a szolgáltatást, mely hatályos 2020. március  16. napjától.

A jelen szerződés elfogadásával egyidejűleg elfogadja az Aszf-t.

( https://foodsdrive.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ )

Partner: azon étterem vagy étel előállítására engedéllyel rendelkező szervezet, mely a
Foodsdrive rendszeréhez csatlakozva, jelen helyzetben ingyenesen használja a rendszert.

A partner, a partner regisztráció (melyben elismeri, hogy pontos és hivatalos adatokat adott
meg) és a telefonos egyeztetés után azonnal megjelenik a rendszerben Foodsdrive hálózat
teljesjogú tagjaként. Innentől a Partner élvezheti a rendszer minden előnyét. Az étlap
funkciókat és a térkép funkciókat egyaránt. (ezek ingyenesek a Partner számára)

Ügyfél: a Foodsdrive rendszerét ételrendelésre használók.

Helyben fogyasztás: a Partner a Foodsdrive applikáción vagy admin felületen keresztül, megkapja az ételrendelést az Ügyféltől. Az Ügyfél a megrendelésben szereplő ételeket a Partner étkezőhelységeiben szeretné elfogyasztani.

Elvitel: a Partner a Foodsdrive applikáción vagy admin felületen keresztül, megkapja az ételrendelést az Ügyféltől.
Az Ügyfél a megrendelésben szereplő ételeket a Partnertől előre elcsomagolt állapotban
szeretné elvinni.

Partner feladata, ha nem tudja teljesíteni a megrendelést (helyben fogyasztás, elvitel):
haladéktalanul értesítenie kell az Ügyfelet telefonon, illetve értesítenie kell az
ügyfélszolgálatot telefonon. Az ügyfélszolgálat törli a rendelést.

Partner feladata, ha csak részben tudja teljesíteni a megrendelést (helyben fogyasztás, elvitel).
Ebben az esetben az ügyfelet azonnal értesíteni kell telefonon és törekedni kell az Ügyféllel
való megegyezésre, melyben mindig az ügyfél érdekeit kell szem előtt tartani. Az
ügyfélszolgálatot csak abban az esetben kell hívni, ha nem sikerült megegyezni az ügyféllel.
Ebben az esetben az ügyfélszolgálat törli a rendelést .

Partner és a Szolgáltató feladata, ha időben jelzi az ügyfél, hogy törölni szeretné a
megrendelést: ebben az esetben a Szolgáltatónak és a Partnernek telefonon kell egyeztetni.
Minden esetben törekedni kell a rendelés törlésének sikerére. Ha lehetséges, akkor az
ügyfélszolgálat törli a rendelést. Ha nem lehetséges, akkor a rendelés megmarad, az ügyfélszolgálat egyeztet az Ügyféllel.

A Szolgáltató vállalja, hogy a felmerülő rendszerhibákat mielőbb kijavítja és jelzi a Partnerek
felé az esetleges karbantartási időszakokat. A Szolgáltató a rendszerhibákból adódó
bevételkiesésekért felelősséget nem vállal és kárpótlást nem fizet.

A Partner adatok megváltozása: a Partnernek abban az esetben kell a Szolgáltató értesítenie,
ha a Csatlakozási szerződésben megadott adatokban változás lép fel. Minden más adatot van
lehetősége bejelentés nélkül a partnernek módosítani az alkalmazáson vagy az admin oldalon belül.

A szolgáltatás szüneteltetése: a Partnernek lehetősége van a szolgáltatás szüneteltetésére,
annyi időtartamra, ameddig az érdekei úgy kívánják. A Szolgáltató nem vizsgálja, hogy az
adott Partner miért és mennyi ideig szüneteltet. Mivel a szolgáltató ezt a rendszert egy plusz
bevételi forrásként ajánlja a Partnerei számára, nem kíván a szüneteltetésbe belefolyni.

Elszámolás: mivel a vásárlásokból eredő pénz a szolgáltató számlájára érkezik, a Partner a csatlakozási szerződésben leírtak szerint kap egy elszámolási listát,
mely alapján a Szolgáltató átutalja a Partnernek járó összeget. Az elszámolási időszak heti egy alkalommal a hét első napján (kivéve, ha munkanap – ekkor a következő munkanap az elszámolás napja). Az elszámolás tartalmazza az összes rendelést és az utalandó összeget.

A Partnernek minden rendelésről számlát kell készítenie az ügyfélnek. A számlát az ételek átadásakor kell oda adni. A számlán a fizetés módja átutalásnak kell lennie, mivel ezt az összeget a Partner utalva kapja a Szolgáltatótól.

A Partnernek az általa elkészített élelmiszerekről tájékoztatási kötelezettsége van. Mind az elkészítés módjáról, összetevőkről, jelölésekről, allergén besorolásról. Ezeknek az adatoknak
felvitelére és megjelenítésére van lehetőség a rendszerben. Kérjük, gondoskodjon róla
belátása szerint. A Szolgáltató az adatok hitelességéért, illetve azok hiányért felelősséget nem vállal.