fbpx

A Foodsdrive Kft. (továbbiakban Szolgáltató vagy FD) által létrehozott és üzemeltetett Foodsdrive applikáció használatával Ön (továbbiakban Felhasználó) elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF). A szolgáltató által a www.foodsdrive.hu és a www.foodsdrive.com weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó jogait és kötelezettségeit tartalmazza). (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek).

A Szolgáltató kéri Önt, hogy a Foodsdrive Szolgáltatás igénybevétele előtt figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et, mely a Szolgáltató szolgáltatásának használatára vonatkozik, és ha bármely pontjával nem ért egyet, kérjük, ne használja a Foodsdrive szolgáltatását. Ha ön figyelmesen elolvasta és egyetért a leírtakkal, akkor Ön regisztrációjával és az applikáció használatával elfogadja jelen ÁSZF-et.

A Foodsdrive a követkető döntést hozta meg a mostani nehéz helyzetben. Azt gondoljuk, hogy ha partnereinknek rosszul megy, akkor nekünk melléjük kell állnunk.

A Foodsdrive rendszerét a kialakult helyzetre való tekintettel, minden csatlakozni kívánó és eddig csatlakozott étteremnek ingyenesen biztosítja a Foodsdrive csapata. Ez az ingyenes használat a visszavonásig érvényes. Kijelentjük, hogy mindaddig tartani fog, amíg a helyzet nem oldódik meg, és egy kicsit tovább. A fizetős szolgáltatás vissza állításáról mindenkit értesíteni fogunk az elérhetőségeiken. Így mindenkinek lesz lehetősége eldönteni, hogy szeretné használni Foodsdrive-ot vagy nem.

Reméljük picit tudunk segíteni és mindenki átvészeli ezt a nehéz időszakot.

 

A Szolgáltató adatai:

Név: Foodsdrive Kft.
Cégjegyzékszám: Cg.19-09-520562
Adószáma: 26752996-2-19
Székhely, Postacím: 8500 Pápa Kelmefestő u. 33.
Email cím: [email protected]
Honlapcím: www.foodsdrive.hu
Nyilvántartja: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága

 

  1. Általános tudnivalók, fogalmak

Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a szolgáltatás igénybevételével történik.

„Partner”: étterem vagy egyéb szolgáltató partner, amely szerződést köt a Foodsdrive-al.

„Megrendelés”: a felhasználó az applikáción vagy a weboldalon keresztül a partnertől ételt rendel.

„Vásárlási megállapodás”: a Felhasználó és a Partner között jön létre. Melyben a Felhasználó a Partner termékeit Megrendelés során vásárolja meg, mely megállapodás kötelező erejű.

„Áruk”: a Szolgáltató a Partnerek ételrendelési szokásait gyűjti össze. A Felhasználók ételt és italt rendelhetnek.

 

  1. Foodsdrive szolgáltatás

Az FD egy olyan rendszer, mely az internet és okostelefon segítségével egy olyan felületet biztosít azon Felhasználók számára, melyek mozgásban vannak. Legyen ez járművel vagy jármű nélkül. Az FD nem vállal ételkiszállítást. Abban segíti a Felhasználókat, hogy minél előbb elérjék úticéljukat. A mozgás során az online Megrendeléssel a Felhasználók időt spórolhatnak meg. Az applikáció segítségével mentesülnek az étterem időpazarló szolgáltatásai alól (asztalra várás, pincérre várás, italra várás, ételre várás, fizetésre várás).

A szolgáltatás a Felhasználó számára ingyenes.

A Partnerek a termékeiket a FD szolgáltatásán keresztül nyújtják. Itt található minden olyan információ, mely a felhasználót érdekelheti: étlapok, termékek árai, Partnerek jellemzői. Mivel az éttermi információk, árukínálat, áruleírások és árak harmadik féltől – partnertől – származnak, ezért a Szolgáltató ezek tartalmáért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető. Amikor a Felhasználó vásárlásával kiválaszt egy terméket azzal kötelező erejű rendelést ad le. A rendelés beérkezését követően a FD továbbítja a Rendelés részleteit a Partner felé. A Partner pedig visszaigazolja a rendelést, ekkor létre jön Vásárlási Megállapodás. 

 

  1. Regisztráció

Az applikáció használata regisztrációval kezdődik, melynek alapfeltétele, hogy a regisztráló személy betöltötte a 18. életévét. A regisztráció történhet adatok megadásával vagy Facebook fiók segítségével. A Felhasználók kizárólag saját személyes adataikat adhatják meg, más adataival történő regisztráció tilos és törvény bünteti. A Szolgáltató biztosítja, hogy a Felhasználó által megadott adatok bizalmasan vannak kezelve és biztonságosan kerülnek használatra, harmadik felek részére nem hozzáférhető módon. Egy felhasználó csak egy fiókkal rendelkezhet. Amennyiben annak gyanúja merül fel, hogy bármely jogosulatlan személy hozzáfér a Felhasználó fiókjához, a Felhasználónak haladéktalanul jeleznie kell a FD-nak. A FD szolgáltatás igénybevételéhez meg kell adnia egy érvényes bankkártya adatait. A FD nem tárolja a fizetési eszköz adatait, mivel ezt a Simplepay fizetési szolgáltató végzi. A Felhasználó vállalja, hogy minden rendelést kifizet és vállalja, hogy naprakészen tartja bankkártyáját. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Felhasználó regisztrációját elfogadja, vagy indoklás nélkül visszautasítsa.

 

  1. Megrendelés

A megrendelés csak regisztrált felhasználótól és kizárólag az applikáción vagy weboldalon keresztül történhet. A Felhasználó által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Azért sem lehet a Szolgáltatót felelősségre vonni, ha a Partnerek pontatlanul vagy hibásan adnak meg adatokat. A FD alapvetően nem vizsgálja felül a Partnerei által biztosított tartalmat. A Felhasználó, ha mozgásban van (kocsi, motor, bicikli, gyalog stb.) megadja az úti célját és az útvonal mentén a térképen megjelenő listából kiválaszt egy éttermet, ha gyalog van akkor pedig a körülötte lévő térképen megjelenő listából kiválaszt egy éttermet. A megjelenő online étlapon kiválasztott áruk a virtuális kosárba kerülnek. A megrendelés leadása előtt lehetőség van az adatok ellenőrzésére. A “Megrendelés és fizetés” gomb lenyomásával a Felhasználó megrendeli az árut és az applikáció belüli virtuális bankkártya terminállal kifizeti az értékét. Szolgáltató automatikusan eljuttatja az információkat az étteremnek. Az étterem elkészíti az ételeket, és elvitelre vagy helyben fogyasztás állapotba hozza. Az ételek elkészítési ideje éttermenként különböző, ha nem tudja az étterem a kívánt időpontra elkészíteni az ételt, erről tájékoztatja a felhasználót és az elállhat a vásárlástól. A Szolgáltató a rendelés feladása után azonnal megadja a Felhasználónak az étterem elérhetőségét. A rendelési adatok a “Korábbi Megrendelések” menüben találhatók. A Felhasználó a rendelés leadásával szerződést köt a Partnerrel és a Partner szerződési feltételeit elfogadja. A Felhasználónak tudnia kell fogadni a telefonhívásokat, azon a számon melyet a regisztrációkor megadott. A kommunikációnak ez a fajta formája azért fontos, mert a Partnereknek számos kérdése lehet a Felhasználókhoz. A Partner nem kötelezhető a rendelés teljesítésre, de erről a Felhasználót értesíteni köteles! A rendelés teljesítésével kapcsolatban a Szolgáltatót semmilyen kártérítésre nem kötelezhető. Amennyiben a Felhasználó a rendelt terméket nem veszi át az általa megadott időben és ebből adódóan problémák merülnek fel, a Partner nem kötelezhető a rendelés újra teljesítésére és bármilyen kártérítésre. Amennyiben a rendelés a Felhasználó oldalán felmerülő okból adódik, a Felhasználó nem mentesül fizetési kötelezettsége alól, a már kiegyenlített ellenértéket nem követelheti vissza. A Partner az elkészített terméket a Felhasználó által kért időponttól számítva 60 percig őrzi. Mindazonáltal ez az idő nem haladhatja meg a Partner nyitvatartási idejét, az árut a zárás előtt át kell venni. A Partner és a Szolgáltató számára nem róható fel és ellenérték nem követelhető, ha a Termék nem készül el a Felhasználó által megadott időpontra, természetesen a Partnerek és a FD csapata mindent megtesz a pontosság érdekében.

 

  1. Fizetés

A rendelés értékének kiegyenlítése az applikáción vagy a weboldalon keresztül csak bankkártyával lehetséges. A Felhasználó kifizeti a Rendelésben foglalt vételárat a Simplepay fizetési szolgáltató felületén. A FD a Partnerei nevében szedi be a Felhasználóktól a vételárat. Amennyiben a Felhasználó megfizette a vételárat a FD-nak, ezzel a Felhasználó teljesítette a fizetési kötelezettségét a Partner felé. A Felhasználónak lehetősége van elmenteni a bankkártya adatait, annak érdekében, hogy a jövőben egyszerűbb legyen a megrendelés. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával, elfogadja a Simplepay ÁSZF-ét és Adattovábbitási Nyilatkozatát:

Tudomásul veszem, hogy a(z) Foodsdrive Kft. 8500 Pápa Kelmefestő u. 33. székhelyű adatkezelő által a(z) https://foodsdrive.hu-applikáció és a www.foodsdrive.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Felhasználó email címe, Fizetendő összeg.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

  1. Elállás

A Felhasználónak nincs joga elállni a megrendelés után. Elállási jogot nem érvényesítheti sem a Szolgáltató sem a Partnerekkel szemben. Mivel a termékek romlandók vagy csak rövid ideig őrzik meg minőségüket. Egyetlen egy esetben lehet a rendeléstől el állni, ha ezt 5 percen belül jelzi a Felhasználó a FD ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben a kifizetett összeget visszautalja vagy levásárolható kupon formában adja vissza a FD. A Szolgáltatónak nem áll módjában a türelmi időn felüli rendelések visszamondáskor visszatérítést adni.

 

  1. Kuponok

A FD Felhasználója kuponokat kaphat, ha például új Felhasználókat hív meg és azok regisztrálnak. A kuponokat vásárlásánál számíthatja be. A kupon értéke: 1 kupon = 1 HUF. A kuponok készpénzre nem válthatók át. A kuponok megsemmisítésre kerülnek, ha a FD visszaélést észlel a kuponokkal kapcsolatban. Ilyen gyanú a fals meghívás és regisztráció például. Ebben az esetben a FD megsemmisíti a kuponokat és a jogtalanul felhasznált kuponokat kiszámlázhatja és a fals Felhasználókat törölheti.

 

  1. Törlés, megszűnés

A felhasználó bármikor felhagyhat a Szolgáltatás igénybevételével, ezt a Fiók törlése funkcióval megteheti. Illetve a Szolgáltató is bármikor felhagyhat a Szolgáltatás nyújtásával. A FD jogosult azonnali hatállyal eltávolítani azon Felhasználókat akik a használat során bárminemű kárt, hiányt okoz vagy a FD hírnevét csorbítja, kifejezett kép ha ezt direkt módon teszi.

 

  1. Panasz

A Felhasználónak a Szolgáltatás igénybevétele során panasza merülhet fel. Ezeket a panaszokat az ügyfélszolgálatra kell eljuttatni az [email protected] címre vagy lépjen velünk kapcsolatba.

A Partner által okozott panaszt például teljesítés hiánya, nem időre teljesítés, termék minősége kifogásolható stb. célszerű először a Partnerrel megoldani. Ha ez nem jár sikerrel, keresse a FD ügyfélszolgálatát és a problémát kivizsgáljuk. Természetesen a Szolgáltató a közvetítői szolgáltatáson kívüli problémákért nem tartozik felelősséggel. Amennyiben a Felhasználó panasza elutasításra kerül, úgy az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Fogyasztóvédelem országos lista:

https://www.svea.com/Global/Hungary/SVEA%20-%20Fogyasztovedelmi%20Hatosagok%20elerhetosegei.pdf

Békéltető testületek országos lista:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Amennyiben a fenti hatóságok nem hoznak eredményt, a Felhasználó a területileg illetékes bírósághoz is fordulhat.

 

  1. Módosítások

A FD a módosított ÁSZF-t a honlapján teszi közzé valamint a Felhasználók adatlapján található e-mail címre kiküldi. Ezáltal tájékoztat arról mindenkit, hogy az ÁSZF-ek módosultak. Amennyiben a Felhasználó nem ért egyet a változásokkal, dönthet úgy, hogy megszünteti Szolgáltatás használatát.

 

  1. Adatvédelmi nyilatkozat

A felhasználók személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója tartalmazza, melyet megtalál a honlapunkon.